info@hierontakoulut.fi | Asiakkaankatu 3 B, 00930 Helsinki

Lahjakortti hierontaan

Osta itsellesi tai ystävällesi lahjakortti hierontaan.

Syötä nimi kenttään sen henkilön nimi, jolle hierontalahjakortti osoitetaan. Anna oma nimesi, jos käytät lahjakortin itse.

Voit myös määrittää lahjakortin euromääräisen arvon syöttämällä sen sille varattuun kenttään (minimi 20). Katso palveluhinnasto tästä »

Tee tilaus ja saat sähköpostitse linkin lahjakortin lataukseen. Tarkistamme lahjakortissa olevan koodin seuraavan kerran kun saavut hierontaan.

Huom! Lahjakortti käy maksuvälineenä vain opiskelijahierontaan ja on voimassa 6kk ostopäivästä.

Osasto:

Kuvaus

Osta itsellesi tai ystävällesi hierontalahjakortti oppilashierontaan.

Lahjakortti hierontaan toimii loistavana lahjana niin syntymäpäivien kuin muidenkin juhlien yhteydessä.

Anna lahjakortille euromääräinen arvo syöttämällä se sille varattuun kenttään (minimi 20).

Huom. voit ostaa kerrallaan vain yhden lahjakortin.

Katso palveluhinnasto tästä »

Preview